Feb 15, 2016

[ အမွန္တကယ္ ေျပာင္းလဲသြားခဲ့ပါၿပီ ]


ေက်ာက္ေတာ္ႀကီးဘုရားပြဲေတာ္
-ေအာက္ျမန္မာျပည္ ဇာတ္သဘင္အဖြဲ႕မ်ား ပါဝင္မႈ မရွိျခင္း
-မႏၲေလးဇာတ္ (၆)ဇာတ္ျဖင့္ (၁၃)ညတိုင္တိုင္ အလွည့္က် ေဖ်ာ္ေျဖျခင္း
-႐ံုသြင္း ကျပ ေဖ်ာ္ေျဖျခင္းမဟုတ္ဘဲ ၾကည့္ခ်င္ပြဲ ျဖစ္ျခင္း
-ကုသိုလ္ေတာ္ဘုရားႏွင့္ စႏၵာမုနိဘုရားပရဝုဏ္ဘက္(၆၆-လမ္း၊ က်ဳံးအေရွ႕ဘက္လမ္းႏွင့္တည့္တည့္)သို႕ နယ္ေျမေက်ာ္၍က်င္းပျခင္းမျပဳဘဲ သုဓမၼာ ဇရပ္တန္းဘက္ႏွင့္ ဘုရားအေနာက္ဘက္တြင္သာ က်င္းပျခင္း
-ဘုရားေဂါပကအဖြဲ႔မ်ား အသစ္ျပန္လည္ ဖြဲ႕စည္းျခင္း
-ယခုႏွစ္တြင္ေက်ာက္ဆင္းတု ေက်ာက္ေတာ္ႀကီးဘုရားအား ျပန္လည္မြမ္းမံ ျပင္ဆင္ျခင္း
ဘုရားသံုးဆူဘုရားပြဲေတာ္ (လမ္း၃၀)
-ႏွစ္စဥ္ သီတင္းကၽြတ္လဆန္း(၁၀)ရက္ေန႔ညတြင္ အၿငိမ့္ပြဲျဖင့္ ေဖ်ာ္ေျဖ က်င္းပခဲ့ရာမွ ယခုႏွင့္တြင္ တီးဝိုင္းႏွင့္ အၿငိမ့္ခန္းသာ ပါဝင္ျခင္း
အိမ္ေတာ္ရာ ဘုရားပြဲေတာ္
-ႏွစ္စဥ္ (၁၁)ရက္ေန႔ည၊ (၁၂)ရက္ေန႔ညမ်ားတြင္ အနည္းဆံုး အၿငိမ့္ပြဲ(၂)ပြဲ ျဖင့္လည္းေကာင္း၊ အေနာက္ဘက္မုခ္တြင္ ဇာတ္ပြဲတစ္ပြဲျဖင့္လည္းေကာင္း၊ စည္ေတာ္ႀကီးျဖင့္ က်င္းပခဲ့ရာမွ ယခုႏွစ္တြင္ အၿငိမ့္(၁)ပြဲႏွင့္ စည္ေတာ္ႀကီးပြဲသာ ထည့္သြင္းက်င္းပျခင္း
ရတနာမၪၨဴဘုရားပြဲေတာ္
-ဟိုးယခင္ႏွစ္မ်ားဆီက ဘုရားပရဝုဏ္ ေလးဘက္ေလးမ်က္ႏွာတြင္
လဆန္း(၁၃)ရက္ေန႔ညတြင္ အေနာက္ဘက္မုခ္မွာ ဇာတ္ပြဲတစ္ခု၊ အေရွ႕ဘက္မုခ္မွာ ဇာတ္ပြဲတစ္ခု၊ (၁၄)ရက္ေန႔ညတြင္ ၄င္းဇာတ္ႏွစ္ခုႏွင့္အတူ ေတာင္ဘက္မုခ္တြင္ အၿငိမ့္ပြဲတစ္ခုႏွင့္ ေျမာက္ဘက္မုခ္တြင္ အၿငိမ့္ပြဲတစ္ခု က်င္းပခဲ့ရာမွ
ယခုႏွစ္တြင္ အေနာက္ဘက္မုခ္ ဇာတ္ပါဝင္ျခင္းမရွိ (ေက်ာင္းေဆာင္ႀကီးတစ္ခု ေဆာက္လုပ္လိုက္သည့္အတြက္ ေနရာအခက္အခဲေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါသည္)
ေတာင္ဘက္မုခ္ တီးဝိုင္းႏွင့္အၿငိမ့္ခန္း၊ ေျမာက္ဘက္မုခ္ အၿငိမ့္ႏွင့္ အေရွ႕ဘက္မုခ္ဇာတ္ပြဲတစ္ပြဲသာ က်င္းပႏိုင္ခဲ့သည္
အဓိက လံုၿခံဳေရးထိန္းသိမ္းမွဳတြင္ အခက္အခဲ ျဖစ္လာျခင္းေၾကာင့္ဟုဆိုသည္၊
ရန္ပြဲမ်ား ထိန္းမႏိုင္သိမ္းမရမွဳမ်ား မူးယစ္ေသာက္စား ရမ္းကားမႈမ်ားသည္ တစ္ႏွစ္ထက္တစ္ႏွစ္ ပို၍ ဆိုးလာသည္ဟုလည္းဆိုသည္၊ အခ်ဳိ႕ႏွစ္မ်ားတြင္ လူသတ္မွဳ ျဖစ္သည္အထိပင္ အေျခအေန ဆိုးဝါးခဲ့သည္တဲ့၊ သည့္အတြက္ ေပ်ာ္ပြဲရႊင္ပြဲကို ေလွ်ာ့ခ်ပစ္လိုက္ျခင္းလည္းျဖစ္သည္ဟု အိမ္ေတာ္ရာ ေဂါပကအဖြဲ႕မွာ ဥကၠဌျဖစ္သူက ေျပာပါသည္။
အရက္ႏွင့္ အျခားမူးယစ္ေဆးမ်ားကို လူငယ္အမ်ားအျပား သံုးစြဲေနၾကသည့္ အတြက္ ေဆးေၾကာင္ေၾကာင္ျခင္း၊ အရက္မူးလြန္ရမ္းကားျခင္းေၾကာင့္ ပြဲေတာ္အတြင္း ႐ံုးရင္းဆန္ခတ္မွဳမ်ားကို ထိန္းသိမ္းရသည္မွာ တစ္ႏွစ္ထက္ တစ္ႏွစ္ ပိုမိုလာသည္ကိုလည္း ေတြ႕လာရေၾကာင္း ထပ္မံ သံုးသပ္ျပပါသည္။
ပြဲငွားရမ္းခမ်ားသည္လည္း ေခတ္အေျခအေနႏွင့္အညီ အဆမတန္မ်ားျပား လာသည္ကိုလည္း ေတြ႕ရသည္။ သို႕ေသာ္ မႏၲေလးၿမိဳ႕ ကနဦး ပြဲခြင္ ကျပရသည့္အတြက္ေၾကာင့္လည္း အခ်ဳိ႕ ဇာတ္သဘင္ႏွင့္ အၿငိမ့္ပြဲမ်ားသည္ ငွားရမ္းခကို ဘုရားအား ျပန္လည္လွဴဒါန္းသည့္သေဘာ အေနျဖင့္ ေလွ်ာ့ေပါ့ ၍ လိုက္လံ ကျပေဖ်ာ္ေျဖေပးၾကတာကိုလည္း သိရ ၾကားရသည္။
အေၾကာင္းအေၾကာင္း မ်ားေၾကာင့္ ျမန္မာ့႐ိုးရာ ယဥ္ေက်းမႈႏွင့္ ေပ်ာ္ပြဲရႊင္ပြဲ မ်ားသည္ တစ္ျဖည္းျဖည္း ေျပာင္းလဲ လာသည္ကို ေတြ႕လာရသည္။
ေနာက္ဆံုး---မိမိတို႕ ရတနာမၪၨဴျမတ္စြာဘုရားပြဲေတာ္သည္လည္း အျခားပြဲေတာ္မ်ားနည္းတူ ေျပာင္းလဲလာသည္ကို ေတြ႕ျမင္ရသည္။
ရပ္ကြက္ေပါင္းမ်ားစြာဖြဲ႔စည္းထားေသာ စုေပါင္း ျမသပိတ္ဘုရားပြဲေတာ္ႀကီး ကို လဆန္း(၁၃)(၁၄)(၁၅)ရက္တြင္ အထက္မွာ ဆိုခဲ့သည့္အတိုင္း က်င္းပပါ သည္။ မိမိတို႕ ဇရပ္ေရွ႕တြင္ လွဴဖြယ္ဝတၳဳအစုစုအျပင္ ပေဒသာပင္မ်ားကို လဆန္း(၁၄)ရက္ေန႔ညတြင္ စည္ကားသိုက္ၿမိဳက္စြာ ခင္းက်င္းျပသထားၿပီး ၁၅ ရက္ေန႔ နံနက္တြင္ မဲက်ရာ ေက်ာင္းတိုက္သို႕ လွဴဒါန္းပါသည္။
(၁၄)ရက္ေန႔ညက၊ မိမိတို႕ ရပ္ကြက္မွ လွဴဒါန္းဘြယ္ ပေဒသာပင္မ်ား ၾကည့္ ရွဳ႕ရန္သြားေရာက္ေသာအခါ လွဴရန္ပစၥည္းမ်ားအားလံုး ဇရပ္ထဲသြင္း အျပင္ မွ ေသာ့ခတ္လ်က္သား ေတြ႕ရပါေတာ့သည္။
ေအာ္--ငါကိုယ္က ေနာက္က်ေလျခင္းလို႔ ကိုယ့္ကိုယ္ကို အျပစ္တင္မိခဲ့ ပါသည္။ သို႕ေသာ္--ဟိုးယခင္ႏွစ္မ်ားကဆို----ယခုလို လဆန္း(၁၄)ရက္ေန႔ ညသည္ အလြန္အင္မတန္ ေပ်ာ္ရႊင္စရာေကာင္းေသာ ညေလးတစ္ည ျဖစ္ခဲ့ ပါသည္။ ေလးဘက္ေလးတန္ ပြဲတကာ ေလွ်ာက္သြား ေလွ်ာက္ၾကည့္--ဆာတဲ့အခါ ဇရပ္ျပန္လာ။ အေမႀကီးမ်ား အစ္မမ်ား အေဒၚမ်ား ယူလာ သယ္လာေသာ မုန္႔မ်ား လက္ဖက္မ်ားစားလိုက္၊ လက္ဖက္ရည္ေသာက္ လိုက္၊ ၿပီးရင္ ဘုရား တစ္ပတ္ျပန္ပတ္လိုက္ ျပန္လာလိုက္ ကစားလိုက္ ငယ္ဘဝသည္ အလြန္ေပ်ာ္စရာေကာင္းလွ၏။ ယခု လူငယ္ လူရြယ္မ်ား ထိုကဲ့သို႕ ခံစားမွဳႏွင့္ အရသာကို ခံစား စံစားဘူးၾကမည္မထင္၊ သိလည္း သိၾကေတာ့မည္မဟုတ္၊ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ---အေမႀကီး အေဒၚႀကီးမ်ား အစ္မႀကီးမ်ားသည္ ဟိုးတုန္းကလို ဇရပ္မွာ ညအိပ္ လာေရာက္ၾကျခင္းမ်ဳိးလည္း မရွိၾကေတာ့ဘူး ကိုး၊
ဘုရားမဲ ဖတ္တာႏွင့္ ပါတ္သက္ၿပီး----
မဲက်ရာ ေက်ာင္းတိုက္ႏွင့္ ဘုရားမဲက်သည့္အရပ္ဟူ၍ ရွိပါသည္။
ဥပမာ-
ရပ္ကြက္ေပါင္းက (၂၀) ၊ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းတိုက္ေပါင္းက (၂၄)ေက်ာင္းရွိ သည္၊ သက္ေတာ္ ဝါေတာ္ အႀကီးဆံုး ဆရာေတာ္ ရွိသည့္ ေက်ာင္းတိုက္ ကို ျမတ္စြာဘုရားမဲ ကိုယ္စားျပဳ အျဖစ္ သေဘာတူ သတ္မွတ္ထားပါသည္။
ရက္ကြက္က(၂၀) ေက်ာင္းတိုက္က (၂၄)ေက်ာင္းျဖစ္ေနသည့္ အတြက္ေၾကာင့္ အခ်ဳိ႕အရပ္မွ မဲ ႏွစ္မဲ ယူၾကပါသည္။ ဘုန္းႀကီးႏွစ္ပါး ပင့္ျခင္းကို ဆိုလိုပါသည္။
မဲႏႈိက္သည့္ ပံုစံမွာ
၁၅ ရက္ေန႔ ၈ နာရီ ဝန္းက်င္ခန္႔တြင္ မင္းခန္းမင္းနားမ်ားျဖင့္ ဆိုင္းဝိုင္းႀကီး မ်ား အတီးအမႈတ္မ်ားျဖင့္ စည္ကားသိုက္ၿမိဳက္စြာ က်င္းပပါသည္။
မဲႏိႈက္ရာတြင္ ျမတ္စြာဘုရားမဲအပါအဝင္ ေက်ာင္းတိုက္အမည္မ်ားကို က်ည္ဆံလို ဘူးေလးေတြထဲမွာ သက္သက္ စီေရးၿပီး ထည့္ထားသည့္ ဖလားကတစ္ခု၊
ရပ္ကြက္အမည္ ေရးထားေသာ မဲလိပ္မ်ားပါသည့္ ဖလားကတစ္ခု၊
ထိုအထဲမွ ေက်ာင္းတိုက္မဲတစ္ခု ႏွင့္ ရပ္ကြက္မဲတစ္ခုစီကို ႏိႈက္ယူရပါသည္။
ႏိႈက္ယူထားေသာ မဲလိပ္ကို မင္းညီမင္းသား ႏွစ္ပါးမွ ရတနာစီျခယ္ ထားေသာ ေရႊၾကဳတ္ထဲသို႔ ထည့္၍ မဲရြတ္ဆိုမည့္ ဘုရားေဂါပက လူႀကီးမ်ားထဲသို႕ မင္းလမ္းမွ တစ္ဆင့္ သယ္ေဆာင္လာရသည္။
ထိုသို႕ မဲလိပ္ႏိႈက္ယူျခင္း ဖြင့္ေဖာက္ဖတ္ၾကားျခင္း ျပဳလုပ္ရာတြင္
ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားႏွင့္အတူ ဘုရားေဂါပကလူႀကီးမ်ား ရပ္ကြက္အသီးသီးမွ တာဝန္ရွိပုဂိၢဳလ္မ်ားမွ အထူးဂ႐ုတစိုက္ ျပဳလုပ္ေဆာင္ရြက္ၾကရပါသည္။
သက္ဆိုင္ရာ လူႀကီးမင္းမ်ားမွာ ေမာင့္က်က္သေရေခါင္းေပါင္းႀကီးမ်ား တလူလူ၊ တိုက္ပံုအိက်ီ ၤက်က်နန ဝတ္ဆင္ထားၿပီး မဲမ်ားအား ႏိႈက္ယူျခင္း ဖြင့္ေဖာက္ေၾကညာျခင္း အမႈတို႔ကို ျပဳလုပ္ေဆာင္ရြက္ေနၾကသည္ကို ျမင္ရ ၾကည့္ရသည္မွာ အလြန္အင္မတန္မွ က်က္သေရ ရွိလွေပသည္
မဲလိပ္ႏိႈက္ယူသည့္အခါႏွင့္ ဖြင့္ေဖာက္ဖတ္ၾကားသည့္အခါ ဗီဒီယိုႏွင့္တကြ အေသးစိတ္ မွတ္တမ္းတင္၍ ဘုရား ေဂါပက အဖြဲ႕ဝင္တစ္ဦးမွ နားေထာင္---ဟု အသံရွည္ဆြဲ၍ ရပ္ကြက္ ကို သတိေပးလိုက္သည့္အခါ ရပ္ကြက္ေပါင္းစံုမွ အိုးစည္ဗံုေမာင္းမ်ား တီးခတ္ ကခုန္ေနရာ မွ ေခတၱၿငိမ္ သက္ေနၾကရပါသည္၊ အသံခ်ဲ႕စက္မွ ---မည္သည့္ ေက်ာင္းတိုက္ ဆရာေတာ္----------ရြတ္ဆိုၿပီး ခဏ---မည္သည့္ရပ္ကြက္မွ ပင့္--ဟု ေအာ္ လိုက္သည္ႏွင့္ ဘုရားပရဝုဏ္အတြင္းမွ ရွိၾကကုန္ေသာ ရပ္ကြက္ေပါင္းစံု လူငယ္လူရြယ္မ်ားသည္ ေဟး ေဟး ဆို ေအာ္ဟစ္ကာ အိုးစည္ဗံုေမာင္း မ်ားတီးခတ္ကာ ျမဴးတူး ကခုန္ၾကပါေတာ့သည္။
အကယ္၍ ျမတ္စြာဘုရားမဲ ျဖစ္ေနပါက----
ျမတ္စြာဘုရားမဲ ၾကြလာပါၿပီ ဆိုၿပီး ရပ္ကြက္အမည္ထည့္ထားေသာ မဲလိပ္ကို ဖြင့္ေဖာက္ဖတ္ျခင္း မျပဳေတာ့ပဲ သီးသန္႔ ေနရာတြင္ ဖယ္ထားလိုက္ၿပီး က်န္ရွိေနေသးေသာ ေက်ာင္းတိုက္ႏွင့္ ရပ္ကြက္မ်ားကို ဖြင့္ေဖာက္ ေၾကညာ ေပးရပါသည္။
ေက်ာင္းတိုက္အမည္ႏွင့္တြဲလ်က္က်ေသာ ရပ္ကြက္မ်ားသည္ မိမိတို႕ က်ေသာ ေက်ာင္းတိုက္မွ ဘုန္းႀကီးကို ပင့္၍ ၁၄ ရက္ေန႔ညမွာ ခင္း က်င္းျပသထားေသာ လွဴဘြယ္ဝတၳဳအစုစုတို႕ကို ေရစက္သြန္းခ် လွဴဒါန္းၾကပါ သည္။ မိမိရပ္ကြက္သည္ မည္သည့္ေက်ာင္းတိုက္ကိုျဖင့္ လွဴဒါန္းခ်င္ပါသည္ ဟူ၍ မရ၊ တြဲလ်က္က်ေသာ ေက်ာင္းတိုက္ကိုသာ ပင္၍ လွဴဒါန္းၾကရပါသည္။ တစ္မဲယူေသာ ရပ္ကြက္သည္ ဘုန္းႀကီးတစ္ပါးပင္၍ ႏွစ္မဲယူေသာ ရပ္ကြက္သည္ ဘုန္းႀကီး ႏွစ္ပါးပင့္၍ လွဴဒါန္းရပါသည္။
ျမတ္စြာဘုရားမဲက်သည္ဆိုျခင္းမွာ--
ေက်ာင္းတိုက္ႏွင့္ ရပ္ကြက္ အတူယွဥ္တြဲ ေၾကညာၿပီး ေနာက္ဆံုး ရပ္ကြက္ႏွစ္ခုႏွင့္ ေက်ာင္းတိုက္ ႏွစ္တိုက္သာ က်န္သည့္အခါမွ သာ ျမတ္စြာဘုရားမဲ ဖတ္ပါေတာ့မယ္ဆိုၿပီး ေၾကညာပါသည္။ ထိုအခ်ိန္သည္ က်န္ရွိေနေသာ ရပ္ကြက္ႏွစ္ခု၏ ရင္အခုန္ရဆံုးအခ်ိန္၊ စိတ္အလႈပ္ရွားအခ်ိန္ ျဖစ္ၾကပါသည္။
ျမတ္စြာဘုရား၏ ဂုဏ္ေတာ္မ်ား တန္ခိုးေတာ္မ်ား ဘုန္းေတာ္ဘြဲ႕မ်ားကို ရြတ္ဆိုရင္း---
ျမတ္စြာဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးသည္-----------
မည္သည့္ အရပ္မွ ပင့္--------ဆိုလိုက္သည္ႏွင့္ ထို ေၾကညာခံရေသာ ရပ္ကြက္သည္ အမွန္တကယ္ ျမတ္စြာဘုရားမဲက်ေသာ ျမသပိတ္ေတာ္ ရေသာ ကံအေကာင္းဆံုး ရပ္ကြက္ ျဖစ္၍ သြားပါသည္။
ျမတ္စြာဘုရားသခင္မွ မဟာဒုတ္လုလင္သတို႕သားအား ျမသပိတ္ေတာ္ အပ္လိုက္ဘိသကဲ့သို႕ မဲက်ေသာ ရပ္ကြက္မွ ရပ္ကြက္သူ ရပ္ကြက္သားမ်ား သည္ ဝမ္းသာအားရ ေပ်ာ္ျမဴးေအာ္ဟစ္ ကခုန္ၾကေလေတာ့သည္။ မဲက်ေသာ အရပ္သည္ ဘုရားမဲအျဖစ္ သတ္မွတ္ထားၿပီးေသာ ေက်ာင္းတိုက္မွ ဆရာေတာ္အား ပင့္ေလွ်ာက္၍ မိမိတို႔ အလွဴဒါနကို ေရစက္သြန္းခ် လွဴဒါန္းၾကပါေလသည္။
ထို ျမတ္စြာဘုရားမဲက်ေသာ ရပ္ကြက္သည္ အမွန္တကယ္ ကံထူးလွေၾကာင္း မင္းတဲအီကင္းရပ္ကြက္ဝင္ ရပ္ကြက္သူ/သား အေပါင္း အားလံုးအသိပင္ျဖစ္ ပါသည္။ အခ်ဳိ႕ရပ္ကြက္မ်ားဆိုလွ်င္ ျမသပိတ္ေတာ္မရသည္မွာ အႏွစ္ ရွစ္ဆယ္ေက်ာ္တိုင္တိုင္ ရွိလွပါၿပီဟုလည္း သိရပါသည္။
အခ်ဳိ႕ရပ္ကြက္မ်ားသည္ ၁၀ ႀကိမ္မက အခ်ဳိ႕လည္း ၅ ႀကိမ္ အခ်ဳိ႕လည္း ၇ ႀကိမ္ အသီးသီး ရွိၾကပါသည္။
အႏွစ္(၅၀၀)ေက်ာ္ၾကာ တည္ထားကိုးကြယ္ေတာ္မူေသာ
မဟာသီဟသူရမင္းတရားႀကီးတည္ထားေတာ္မူခဲ့ေသာ
ပန္းအမ်ဳိးေပါင္းစံုျဖင့္ထုဆစ္ထားေသာ ရတနာမၪၨဴ ဘုရားႀကီး၏ ပြဲေတာ္က်င္းပေရး ပံုစံ၊ ေဖ်ာ္ေျဖေရးပံုစံမ်ားသည္ အျခား နာမည္ႀကီး ဘုရားပြဲေတာ္ႀကီးမ်ားကဲ့သို႔ပင္---
ေျပာင္းလဲခ်ိန္တန္လို႔---ေျပာင္းလဲလာတာလားလို႔---ေမးခြန္းထုတ္စရာ မလိုပါဘူး၊
လူငယ္မ်ား မူးယစ္ေသာက္စား ရမ္းကားျခင္း၊ ဆူပူျခင္းႏွင့္ ေဆးဝါး သံုးစြဲျခင္းမ်ားကို ပြဲေတာ္ရက္ကေလးအတြင္းမွာ တတ္ႏိုင္သမွ်ေရွာင္ က်ဥ္ျခင္း၊၊ ဗုဒၶဘာသာ ျမန္မာလူမ်ဳိးအခ်င္းခ်င္း ခ်စ္ခင္ ရင္းႏွီး ကူညီ ႐ိုင္းပင္းၾကျခင္းစတဲ့ စိတ္ဓာတ္အရင္းခံကေလး ထားရွိၾကမည္ဆိုပါက ဟိုးယခင္ကတည္းက တည္တံ့ရွည္ၾကာ ခိုင္ၿမဲခဲ့ေသာ ျမန္မာ့႐ိုးရာ ယဥ္ေက်းမႈႏွင့္ ေပ်ာ္ပြဲရႊင္ပြဲ ေဖ်ာ္ေျဖေရးက႑မ်ားသည္ ဘယ္မွာလာၿပီး ဆိပ္သုဥ္းျခင္း တိမ္ျမဳပ္ျခင္း ေကာပျခင္း ရွိမွာတဲ့လဲ။
တို႕တစ္ေတြရဲ႕ ယဥ္ေက်းမွဳေလး ေရရွည္တည္တံ့ေစခ်င္ရင္
ဆိတ္သုဥ္း ေပ်ာက္ကြယ္မသြားေစခ်င္ရင္
အမ်ားတကာ ဝမ္းသာၾကည္ႏႈးေပ်ာ္ရႊင္ရမယ့္ အေပ်ာ္ေလးေတြ မိမိပေယာဂေၾကာင့္ ပ်က္စီးသြားတာမ်ဳိး မျဖစ္ေစခ်င္ရင္ မေရာက္ေစခ်င္ဘူး ဆိုရင္ တို႔ယဥ္ေက်းမွဳ ရာသီပြဲေတာ္ေလးေတြနဲ႔အတူ တြဲဆက္ျဖစ္ေပၚ လာတဲ့ ေပ်ာ္ပြဲရႊင္ပြဲေလးေတြကို ၿငိမ္းၿငိမ္းခ်မ္းခ်မ္း သာသာ ယာယာ ျဖစ္ေစ ခ်င္တယ္ဆိုရင္ တို႔ လူငယ္ေတြအေနနဲ႔---မူးယစ္ေဆးဝါးနဲ႔ အရက္ေသစာေသာက္စားျခင္းကို ပြဲေတာ္ရက္ကေလးမွာေတာ့ တတ္ႏိုင္သေလာက္ ေရွာင္က်ဥ္ၾကရေအာင္လား
ေရွာင္က်ဥ္ႏိုင္ျခင္း မလုပ္ႏိုင္ရင္ေတာင္မွ ျမန္မာ့ပြဲေတာ္ရက္ကေလးမွာ နည္းႏိုင္သမွ်နည္းေအာင္၊ မူးယစ္ရမ္းကားျခင္း မလုပ္မိေအာင္ စိတ္ကို ထိန္းၾကရေအာင္လား ၊ တစ္ေယာက္ကအစ အမ်ားဆိုသလို တစ္ေယာက္ျခင္းဆီမွ အသိကိုယ္စီ ထိန္းသြားၾကမယ္ဆိုရင္
ရာသီအလိုက္ ေပ်ာ္ပြဲရႊင္ပြဲ ေပါမ်ားတဲ့ တို႔ျမန္မာ့ပြဲေတာ္ေလးေတြရဲ႕ေန႔မ်ား ညမ်ားဟာ ႐ုပ္ဆိုးအက်ည္းတန္တဲ့ ေျပာင္းလဲျခင္းမ်ဳိး မဟုတ္ေတာ့ဘဲ တကယ့္ကို ခ်စ္စဖြယ္ေကာင္းတဲ့ ႏွစ္လိုဖြယ္ ေျပာင္းလဲျခင္းမ်ဳိးပဲ ျဖစ္ လာေတာ့မွာေပါ့ ညီငယ္တို႕---ရယ္
တို႕ေခတ္ေရာက္မွ ေပ်ာက္ၾကရေတာ့မွာလား---ေလ-----

No comments:

Post a Comment