Jan 24, 2016

[ မွတ္မွတ္ ရရ မ်ား--------- ]

[ မွတ္မွတ္ ရရ မ်ား--------- ]
အေဖက ပန္းထိမ္သမားထဲမွာေတာ့ လက္ရာအေတာ္ေကာင္းတဲ့သူပါ
အထည္ေတာ္ေတာ္မ်ားကို လုပ္ႏိုင္စြမ္းရွိတယ္ေလ၊
ေရႊအသားထည္နဲ႔လုပ္တဲ့ လက္စြပ္ လက္ေကာက္ ဆြဲႀကိဳး အျပင္
ေက်ာက္ထည္ျဖစ္တဲ့ ခ်ယ္နားကပ္အကုန္ရတယ္၊ ေက်ာက္သားကို စြန္ငုတ္နဲ႔ ထိမ္းကုပ္ထားတဲ့ ေက်ာက္စီလက္စြပ္၊ ေက်ာက္စီ လက္ေကာက္မ်ားလည္း လုပ္တတ္တယ္၊
လက္စြပ္တို႔ လက္ေကာက္တို႕မွာ ကႏုတ္ပန္းေဖာ္တဲ့အခါေတာ့ ေဆာက္ျဖတ္လုပ္ငန္းကို တစ္ဆင့္ လႊဲအပ္ရပါတယ္၊ အဲသလို အခါမ်ဳိးဆို က်ေနာ့္ကို ခိုင္းတတ္ပါတယ္၊ ေျမာက္ျပင္ ထားဝယ္အရပ္ဟာဆိုရင္ ေဆာက္ျဖတ္လုပ္ငန္းကို သီးသန္႔ လုပ္ကိုင္ၾကတဲ့သူေတြ ေပါတဲ့ အရပ္ပါ၊ အဲဒီကို စက္ဘီးေလးနဲ႔ သြားၿပီး အပ္ရပါတယ္၊
ေဆာက္ျဖတ္ခက သိပ္မေပးရပါဘူး၊ အဲဒီေခတ္က ၂၅က်ပ္ ၃၀ ေလာက္ပဲေပးရတာပါ၊
အထည္ငါးမူးသားအပ္ေပမယ့္ ငါးမူးသား အျပည့္ ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္မရပါဘူး၊ အနည္းအက်ဥ္း ေလ်ာ့တတ္ပါတယ္၊ သိပ္အမ်ားႀကီးေလ်ာ့လို႔ေတာ့ မျဖစ္ဘူးေလ၊ အဖိုးတန္ေရႊဆိုေတာ့ တစ္စိတ္ တစ္ျခမ္း မေျပာပါဘူး၊ နားလည္စြာ လက္ခံႏိုင္ေပမယ့္ သည့္ထက္ မ်ားၿပီး တစ္ေရြး ႏွစ္ေရြအထိ လြန္လာရင္ေတာ့ စကားအေျခအတင္ ေျပာရတတ္ပါတယ္၊
ေဆာက္ျဖတ္သမားေတြရဲ႕ ဝင္ေငြကလည္း ေဆာက္ျဖတ္(ကႏုတ္ပန္းေဖာ္)ေပးျခင္းမွ ရတဲ့ ေငြထက္ လႊင့္စင္သြားတဲ့ ျဖတ္စေလးေတြက ပိုၿပီး စို႕စို႕ ပို႔ပို႔ ရတာမဟုတ္လား၊ လက္ခေငြထက္ မိုက္ကို ပိုတန္ဘိုးထားၾကတာပါ။
အပ္ထည္ တစ္မ်ဳိးစီမွ နည္းနည္းျခင္း ေပါင္းစုလိုက္ရင္ သူတို႔အတြက္ ဝင္ေငြက ေသးမွ
မေသးတာ၊ ဒါ့အျပင္ ေျခာက္လ တစ္ႏွစ္ မိုက္ထုတ္တဲ့အခါမွာလည္း ဝင္ေငြက ရရွိၾက ေသးတာေလ၊ တစ္ခါေတာ့ ျပသနာ တက္ဘူးခဲ့တယ္၊
အပ္တာ က်ေနာ္သြားအပ္တာပါ၊ တစ္က်ပ္သားနီးနီး ဆြဲႀကိဳးကံုးကို ျပန္ယူလာၿပီး အေဖ့ကို ေပးလိုက္ေတာ့ အေဖက ခ်ိန္ၾကည့္ၿပီး ေဒါသျဖစ္ပါေလေရာ၊ လိုက္ရွင္းေတာ့တာ၊ အႀကီးအက်ယ္ ျဖစ္ခဲ့တာ၊
တစ္ေရြး ႏွစ္ေရြးအထိ မေျပာဘူး ခုဟာက တစ္ပဲ နီးပါး ျဖစ္ေနၿပီ
ဘယ္လို ေျပာေပမယ့္ မရေတာ့ပါဘူး။ က်ေနာ္က အခ်ိန္ကို ေသခ်ာစစ္မယူခဲ့ မိတဲ့အတြက္ ကိုယ့္ဘက္က တစ္ပန္း ရွံုးသြားခဲ့ရတာေလ၊
အေဖဆိုတာ က်ေနာ့္ကို မရိုက္ေပမယ့္ မ်က္ေထာက္နီႀကီးနဲ႔ ၾကည့္ၿပီး စိတ္ေတြတိုေနလိုက္ပံုမ်ား ေၾကာက္စရာႀကီး၊
မင္းတို႔ ဆိုင္ ဘယ္ေတာ့မွ မအပ္ဘူး ဆိုတဲ့ စကားပဲ ေျပာၿပီး သားအဖႏွစ္ေယာက္
သည္အတိုင္း ျပန္လာခဲ့ၾကရတယ္ေလ
မွတ္မိပါေသးတယ္၊ အဲဒီတုန္းက---
အဲဒီဆြဲႀကီဳး----ျပသနာ ဆြဲႀကိဳးပါပဲ
အစအဆံုး မင္းလုပ္စမ္းကြာဆို----က်ေနာ့္ လုပ္ခိုင္းခဲ့တဲ့ဆြဲႀကိဳး
အမ်ဳိးထဲက အပ္ထည္ဆိုေတာ့-----အခ်ိန္ၾကာလည္း ဘာမွ မျဖစ္ဘူးဆို က်ေနာ့္ကို ခိုင္းခဲ့တာ၊ က်ေနာ္ကလည္း က်ေနာ္ပါပဲ အလုပ္ကေလးလုပ္လိုက္----လက္ကေလး ေဆးလိုက္ အျပင္ လက္လား လက္လား ထြက္လိုက္၊ ျပန္လာလိုက္ ခံုျပန္ထိုင္လိုက္၊
မီးခြက္ေလးထြန္း၊ ကပ္ေၾကးနဲ႔ ေရႊ အကြင္းေလးေတြ ေထာက္ခနဲျဖတ္၊ ဇာဂနာႏွစ္လက္နဲ႔
တစ္ကြင္းျခင္းကိုင္ခ်ိတ္ ေစ့သြားတဲ့ အစပ္ေနရာကို ဂေဟပန္းကန္ထဲက ဂေဟမႈန္ေလးေတြ နားဖာကေလာ္တံလို ဟာေလးနဲ႔ ေကာ္ၿပီး ပံုလိုက္၊ ေျပာင္းေကာက္ေလး ပါးစပ္တပ္ ဖူးဖူးနဲ႔ မႈတ္ မီးေပးၿပီး အရည္ေပ်ာ္ေအာ္ စပ္သြားေအာင္လုပ္လိုက္---
ဆြဲႀကိဳးအရွည္ တစ္လက္မသာသာ ေလာက္ ေရာက္တာနဲ႔ လူက္ အား အီး ဆို ထိုင္ရာမွ ထ လက္ကေလး ေဆးလိုက္ အျပင္ သြားလိုက္ဆိုေတာ့---ၾကာေတာ့ အေဖက
မ်က္စိ စပါးေမႊး စူးလာပံုရပါတယ္---
မင္း ဥစၥာကကြာ အလုပ္ လုပ္တာ နည္းနည္း ထေနတာက မ်ားေနတာ ရွိသမွ် ေရႊလည္း အင္တံုထဲႀကီးေနမွာပါ---တစ္က်ပ္သား လုပ္တဲ့ ေရႊက တစ္ဝက္မွ က်န္ပါ့မလား မသိပါဘူး--------တဲ့၊ ၾသဘာ အေပးခံရပါတယ္၊
ေရႊကြ---ဟင္းရြက္ကန္စြန္းမဟုတ္ဘူး-------ဇြဲနဲ႔ နဘဲနဲ႔ အေလအလြင့္ မရွိေအာင္
လုပ္တတ္မွ-----ေပါ့၊ မင္းလို ေကာင္မ်ဳိး ပန္းထိမ္သမားနဲ႔ မျဖစ္ပါဘူး၊ ျဖစ္လည္း မြဲလို႔ကို အေတာသတ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး ခြီးတဲ့မွပဲ----
တဲ့ေလ၊ အင္း---------ေျပာရမယ္ဆို အဲဒီ ဆြဲႀကိဳးက--------ရာဇဝင္နဲ႔-------- ခ်ီတယ္ ေျပာရမယ္၊ျ ပသနာ ေပးတာေတာ့ မေျပာနဲ႔ အစကေန အဆံုးအထိ ေတာက္ေလွ်ာက္ႀကီးပါဆိုမွ--
(အမွတ္တရပါ ဖားသားႀကီးရယ္----------------)

No comments:

Post a Comment